Zrušení online objednávek

21.6.2017

Vážení klienti,
dovolujeme si Vás upozornit, že s účinností od 1. 7. 2017 budou zrušeny online objednávky na našich webových stránkách.
Přepravy si i nadále budete moci objednávat přes e-mail, zákaznický program nebo osobně na pobočce.
V případě dotazů, prosím, kontaktujte obchodní oddělení.

TOPTRANS EU, a.s.

Nové zasilatelské podmínky

19.6.2017
Vážení obchodní partneři,
Upozorňujeme Vás, že od 1. 7. 2017 vstupuje v platnost nové znění Zasilatelských podmínek.
Novou verzi ZP si přečtěte zde.

TOPTRANS EU, a.s

Informace o EET

13.2.2017
Vážení obchodní partneři, rádi bychom Vás seznámili se stanoviskem společnosti Toptrans, týkající se elektronické evidence tržeb (EET) při doručování zboží na dobírku.
Povinnost evidovat tržby do systému EET vzniká až v okamžiku, kdy dopravce předává vybranou tržbu prodávajícímu, a to pouze v tom případě, pokud je tato tržba předávána v hotovosti. Protože předávání finančních prostředků mezi dopravcem Toptrans a klientem probíhá bankovním převodem z účtu na účet, tento převod systému EET nepodléhá.
Toto stanovisko vychází ze znění zákona č. 112/2016 Sb. (Zákon o evidenci tržeb), ze kterého vyplývá, že přijatá tržba není tzv. rozhodným příjmem dopravce a zároveň, že dopravce nevystupuje jako zástupce prodávajícího ve smyslu tohoto zákona.
V odkazu Vám postupujeme vyjádření Finančního úřadu pro hl. město Prahu.  Vyjádření Finančního úřadu
Zároveň se omlouváme za to, že od 1.3. již nebudeme podporovat zasílání dobírkových částek na "C" složenky.
 
Děkujeme za pochopení, Váš Toptrans