Základní informace

Máme nejhustší síť středisek v Česku a na Slovensku, díky čemuž to k nám máte vždy blízko. Přepravíme pro vás téměř cokoliv, včetně křehkých, nebezpečných či nadměrných zásilek. Vždy se snažíme najít řešení na míru vašim přáním.

 

Jak objednávat  

  1. Zasláním e-mailu na adresy uvedené v kontaktech na jednotlivá střediska
  2. Osobně na nejbližším středisku
  3. Pro registrované zákazníky pomocí zákaznického programu  Zákaznický program

Více informací, jak správně objednat a na co nezapomenout.

naleznete zde 

Obal a rozměry 

  • S námi můžete přepravovat zásilky různých velikostí - od balíku až po několikapaletové zásilky - na jednu adresu, na kterékoliv místo v České nebo Slovenské republice. Přepravujeme také nadrozměrné či nestandardní zásilky s velikostí do 6 metrů.
  • Obal zásilky musí odpovídat uvažovanému způsobu přepravy. Za škody způsobené nevhodným balením neručíme. Jsme však připraveni vám poradit - případně provést zabalení (zafóliování) na našich překladištích za rozumný poplatek.
  • V případě, že povaha zásilky vyžaduje, aby s ní během přepravy, včetně manipulace, bylo zacházeno určitým způsobem, je příkazce povinnen zajistit, aby byla zásilka označena manipulačními nebo výstražnými značkami, a to na každém jednotlivém kusu.
   

Proč právě my?

  • Dokážeme doručit široké spektrum zásilek bez váhového a rozměrového omezení.
  • Máme jednoduchý a přehledný zákaznický program, díky kterému budete mít dokonalý přehled o stavu a zpracování objednávky.
  • Zásilky různého charakteru přepravujeme v jednom přepravním systému.
  • Překládku zásilek zajištujeme ruční manipulací (bez použití válečkových drah).

Reklamace zásilek

  • V případě zjištěného poškození nebo ztráty zásilky je příkazce (případně po zmocnění příjemce) oprávněn uplatnit reklamaci. Reklamaci uplatňuje u mateřského depa příkazce.
  • Reklamaci je nutno uplatnit písemnou formou, pokud možno, v co nejkratší době. K reklamaci musí být připojen zápis o škodě a další doklady, ze kterých musí být zřejmý rozsah a finanční výše škody. Škodní událost bude prošetřena a výsledek reklamačního řízení bude oznámen písemnou formou reklamujícímu v co nejkratším termínu, nejpozději do 30 dnů.
  • Náhrada škody není vymezena jako předmět daně dle §2 Zákona č. 235/2004 Sb. o DPH, a je uplatněna bez DPH.
  • Podrobnejší informace najdete v zasilatelských podmínkách Zasilatelské podmínky platné od 1.1.2019.

Tyto stránky používají k poskytování služeb cookies. Pokračováním v prohlížení vyjadřujete souhlas s jejich používáním. Více informací

zavřít

TOPTRANS EU, a.s.

TOPTRANS EU, a.s. patří v České republice a na Slovensku k nejvýznamnějším společnostem v oblasti poskytování expresní přepravy zásilek a logistických řešení.

Historie společnosti TOPTRANS sahá do roku 1993, kdy zahájila svou činnost. Přepravní a logistická řešení, která nabízíme našim klientům přizpůsobujeme jejich požadavkům a představují spolehlivé, nákladově efektivní a technologicky inovativní řešení.

Zavřít

Vaše zpráva byla odeslána.

Děkujeme. Brzy Vás budeme kontaktovat.
Tým TOPTRANS

Zavřít