Přeprava z CZ do SK

Na Slovensko doručujeme zásilky do regionů Bratislava, Trenčín, Nitra a Žilina do 24 hodin, na střední a východní Slovensko pak do 48 hodin. Disponujeme nejhustší síti středisek mezi expresními přepravci, díky čemuž jsme blíže našim klientům a můžeme jim poskytnout služby šité na míru.

TERMÍNY

Lhůta pro přepravy do SK začíná plynout v 18:00 dne převzetí zásilky a činí:

  • 24 hodin: všechny přepravy do regionů Bratislava, Trenčín, Nitra a Žilina + z Moravy (vyjma regionu Jihlava) celé Slovensko
  • 48 hodin: přepravy z Čech (včetně regionů Jihlava a Šumperk) do regionů Banská Bystrica, Poprad a Košice

Ve dnech pracovního volna a pracovního klidu dodací lhůta neplyne.

* Doplňkové služby typu TOPTIME, TOP-WEEKEND a TOP-PRIVAT lze využít pouze u termínu 24 hodin. 

DOBÍRKY

  • Na základě zadání příkazce zajistí TOPTRANS inkaso dobírky od příjemce a následný převod vybrané částky na zákazníkem určený bankovní účet. U zásilek na dobírku, které nebudou převzaty z důvodu nesolventnosti příjemce, přestává plynout dodací lhůta.  

  • Částka se vybírá vždy v měně státu doručení CZ (CZK) a SK (EUR).

Kdy svou zásilku dostanu?

Zásilku vám doručíme do: {{ result }} hod

   

ZPĚTNÉ PŘEPRAVY

  • Služba "standardní obousměrná zásilka" umožňuje odesílateli například dodání vadných spotřebičů do smluvních servisů a po opravě jejich zpětný návrat, popřípadě svoz prázdných obalů, ve kterých byla původní zásilka zabalena (kontejnery, boxy apod.).
  • Služba "dodací list zpět" umoňuje odesílateli nechat si příjemcem, mimo běžného potvrzení přepravního listu, potvrdit i vlastní dodací list (případně hrubý příjmový doklad), který je následně naskenován a zobrazen v zákaznickém programu nebo odeslán e-mailem. Nadále zůstává i možnost nechat si zaslat dokument fyzicky na adresu.
  • Služba "EPAL zpět" umožňuje odesílateli zřídit si u TOPTRANS europaletové konto.
  • Služba "vratný obal" je určena pro zákazníky, kteří odesílají zásilky v různých obalech např. atypické palety, bedny, sudy, kanystry atd. Po doručení zásilky je vratný obal přepraven od příjemce zpět na místo nakládky. Termín navrácení vratného obalu je do 1 týdne.
  • Služba "sběrný dvůr" je využívána zejména zákazníky z kategorie internetových obchodů a výrazně přispívá k ekologické likvidaci použitých spotřebičů. TOPTRANS doručí starý spotřebič na nejbližší sběrný dvůr, který je uváděn jako odběrní místo v rámci systému Elektrowin.
 

AVIZACE

  1. Telefonická avizace před doručením (avizace řidičem): V rámci této služby garantuje TOPTRANS, že rozvozový řidič v rozmezí 1 - 2 hodiny před plánovaným doručením zásilky zkontaktuje telefonicky příjemce, upřesní mu svoji aktuální polohu a sdělí předpokládaný čas příjezdu. 
  2. Rozvoz po avizaci: Zásilka bude po svém příchodu na doručující depo TOPTRANS vyřazena ze standardního rozvozového režimu, adresát obdrží o jejím příchodu telefonickou informaci z dispečinku depa a rozvoz se uskuteční v termínu, který bude sjednán přímo s příjemcem.
  3. Automatická avizace o příchodu zásilky do e-mailu příjemce: Po vstupu zásilky do skladu TOPTRANS generuje systém automaticky na e-mail příjemce zprávu s interaktivním odkazem. Po odkliknutí se klientovi nabídne možnost změny termínu doručení, případně zadání osobního odběru.
  4. SMS avizace: Po zařazení zásilky na rozvoz je příjemci na mobilní telefon odeslána SMS zpráva, která obsahuje telefonní číslo na rozvozového řidiče, případně částku dobírky. Po zařazení zásilky do Osobních odběrů je příjemci na mobilní telefon odeslána informativní SMS zpráva o uložení zásilky na středisku.

 

INFORMACE

Stejně tak, jako při vnitrostátních přepravách po CZ, existuje několik variant získání informací o aktuálním stavu zásilky, pokud byla určena pro příjemce na území Slovenska.

  1. Vyhledávání zásílek na www.toptrans.cz dle čísla zásilky, čísla kusu, případně dle jakéhokoliv označení, které sám uvedl při uplatnění objednávky (číslo faktury, číslo objednávky apod.).
  2. E-mailové zprávy o nedodaných zásilkách včetně textové informace o důvodu nedoručení (např. příjemce nemá hotovost na úhradu dobírky, příjemce nezastižen apod.), zasílané řidičem ve formě SMS v okamžiku doručování. 
  3. Hromadné vyhledávání, které umoňuje průběné získávání informací o všech zakázkách specifikované firmy (výhradně pro stálé zákazníky systému).

Tyto stránky používají k poskytování služeb cookies. Pokračováním v prohlížení vyjadřujete souhlas s jejich používáním. Více informací

zavřít

TOPTRANS EU, a.s.

TOPTRANS EU, a.s. patří v České republice a na Slovensku k nejvýznamnějším společnostem v oblasti poskytování expresní přepravy zásilek a logistických řešení.

Historie společnosti TOPTRANS sahá do roku 1993, kdy zahájila svou činnost. Přepravní a logistická řešení, která nabízíme našim klientům přizpůsobujeme jejich požadavkům a představují spolehlivé, nákladově efektivní a technologicky inovativní řešení.

Zavřít

Vaše zpráva byla odeslána.

Děkujeme. Brzy Vás budeme kontaktovat.
Tým TOPTRANS

Zavřít