Vnitrostátní přepravy

Po celé České republice doručíme zásilku do 24 hodin. Disponujeme nejhustší síti středisek mezi expresními přepravci, díky čemuž dokážeme být blíže našim klientům a poskytnout jim služby šité na míru. 

TERMÍNY

Vnitrostátní dodací lhůta začíná plynout v 18 hodin dne převzetí zásilky a činí:

  1. základní dodací termín - 24 hodin
  2. termínovaná dodací lhůta "TOPTIME" - dopolední doručení do 12:00
  3. termínovaná dodací lhůta "TOP-PRIVAT" - večerní doručení v rozmezí 16:00 - 20:00
  4. termínovaná dodací lhůta "TOP-WEEKEND" - sobotní doručení do 13:00
  5. osobní vyzvednutí zásilky "Osobní odběry" - výdej v pracovní dny 8:00 - 18:00, soboty 8:00 - 10:00

Ve dnech pracovního volna a pracovního klidu dodací lhůta neplyne.

KOMFORTNÍ DORUČENÍ

  1. "TOP - COMFORT" výnos zásilky do patra za aktivní asistence příjemce, max. 80 kg/1 ks, nad 80 kg se účtuje za každých započatých 80 kg příplatek.
  2. "TOP - COMFORT Plus" - doručení zásilky All-inclusive (2 pracovníci TOPTRANS) přímo na místo určené příjemcem (do bytu, kanceláře apod.), včetně avizace, rozbalení, odvozu obalového materiálu, zásilka do 150 kg. Nad 150 kg se účtuje za každých započatých 150 kg příplatek. Maximální rozměr a váha kusu v zásilce 120x80x180 cm/ 100 kg. Nad 100 kg individuální příplatek. Rozvoz po avizaci (max. do 72 hod.).

*obě 2 výše uvedené služby můžete využívat i v násobné podobě (např. 2x "TOP-COMFORT", 2x poplatek)

Kdy svou zásilku dostanu?

Zásilku vám doručíme do: {{ result }} hod

DOBÍRKY  

Na základě zadání příkazce zajistí TOPTRANS inkaso dobírky od příjemce a následný převod vybrané částky na zákazníkem určený bankovní účet. U zásilek na dobírku, které nebudou převzaty z důvodu nesolventnosti příjemce, přestává plynout dodací lhůta.  

Částka se vybírá vždy v měně státu doručení CZ (CZK) a SK (EUR).

ZPĚTNÉ PŘEPRAVY

  1. Služba "standardní obousměrná zásilka" umožňuje odesílateli například dodání vadných spotřebičů do smluvních servisů a po opravě jejich zpětný návrat, popřípadě svoz prázdných obalů, ve kterých byla původní zásilka zabalena (kontejnery, boxy apod.)
  2. Služba "dodací list zpět" umoňuje odesílateli nechat si příjemcem, mimo běžného potvrzení přepravního listu, potvrdit i vlastní dodací list (případně hrubý příjmový doklad), který je následně naskenován a zobrazen v zákaznickém programu nebo odeslán emailem. Nadále zůstává i možnost nechat si zaslat dokument fyzicky na adresu.
  3. Služba "EPAL zpět" umožňuje odesílateli zřídit si u TOPTRANS europaletové konto.
  4. Služba "vratný obal" je určena pro zákazníky, kteří odesílají zásilky v různých obalech např. atypické palety, bedny, sudy, kanystry atd. Po doručení zásilky je vratný obal přepraven od příjemce zpět na místo nakládky. Termín navrácení vratného obalu je do 1 týdne.
  5. Služba "sběrný dvůr" je využívána zejména zákazníky z kategorie internetových obchodů a výrazně přispívá k ekologické likvidaci použitých spotřebičů. TOPTRANS doručí starý spotřebič na nejbližší sběrný dvůr, který je uváděn jako odběrní místo v rámci systému Elektrowin.

AVIZACE

  1. Telefonická avizace před doručením  (avizace řidičem): V rámci této služby garantuje TOPTRANS, že rozvozový řidič v rozmezí 1-2 hodin před plánovaným doručením zásilky zkontaktuje telefonicky příjemce, upřesní mu svoji aktuální polohu a sdělí předpokládaný čas příjezdu. 
  2. Rozvoz po avizaci: Zásilka bude po svém příchodu na doručující depo TOPTRANS vyřazena ze standardního rozvozového režimu, adresát obdrží o jejím příchodu telefonickou informaci z dispečinku depa a rozvoz se uskuteční v termínu, který bude sjednán přímo s příjemcem.
  3. Automatická avizace o příchodu zásilky do e-mailu příjemce: Po vstupu zásilky do skladu TOPTRANS generuje systém automaticky na e-mail příjemce zprávu s interaktivním odkazem. Po odkliknutí se klientovi nabídne možnost změny termínu doručení, případně zadání osobního odběru.
  4. SMS avizace: Po zařazení zásilky na rozvoz je příjemci na mobilní telefon odeslána SMS zpráva, která obsahuje telefonní číslo na rozvozového řidiče, případně částku dobírky. Po zařazení zásilky do Osobních odběrů je příjemci na mobilní telefon odeslána informativní SMS zpráva o uložení zásilky na středisku.
   

INFORMACE

Zákazník má více možností jak získat informace o stavu zásilek, svěřených k přepravě systému TOPTRANS:

  1. Vyhledávání zásílek na www.toptrans.cz dle čísla zásilky, čísla kusu, případně dle jakéhokoliv označení, které sám uvedl při uplatnění objednávky (číslo faktury, číslo objednávky apod.).
  2. E-mailové zprávy o nedodaných zásilkách včetně textové informace o důvodu nedoručení (např. příjemce nemá hotovost na úhradu dobírky, příjemce nezastižen apod.), zasílané řidičem ve formě SMS v okamžiku doručování. 
  3. Hromadné vyhledávání, které umožňuje průběžné získávání informací o všech zakázkách specifikované firmy (výhradně pro stálé zákazníky systému).

Tyto stránky používají k poskytování služeb cookies. Pokračováním v prohlížení vyjadřujete souhlas s jejich používáním. Více informací

zavřít

TOPTRANS EU, a.s.

TOPTRANS EU, a.s. patří v České republice a na Slovensku k nejvýznamnějším společnostem v oblasti poskytování expresní přepravy zásilek a logistických řešení.

Historie společnosti TOPTRANS sahá do roku 1993, kdy zahájila svou činnost. Přepravní a logistická řešení, která nabízíme našim klientům přizpůsobujeme jejich požadavkům a představují spolehlivé, nákladově efektivní a technologicky inovativní řešení.

Zavřít

Vaše zpráva byla odeslána.

Děkujeme. Brzy Vás budeme kontaktovat.
Tým TOPTRANS

Zavřít